FAQ - Časté otázky

Potřebujete s něčím pomoci a nenašli jste informace na našich webových stránkách? Podívejte se na často kladené otázky. Pokud jste odpověď na svou otázku stále nenašli, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou podporu.


Jak si u vás mohu objednat?

Pokud jste u nás našli produkt, který si chcete koupit, stačí jej přidat do košíku. Produkty můžete do košíku přidávat nebo je z něj odebírat, dokud nebudete s výběrem plně spokojeni. V pravém horním rohu najdete ikonu košíku, po kliknutí na ní vás provede nákupním procesem, přičemž produkty můžete zaplatit kartou online, bankovním převodem nebo zvolit platbu při převzetí na dobírku.

Pokud vám nákup přes košík nevyhovuje, neváhejte nás kontaktovat telefonicky nebo e-mailem a my vám rádi vytvoříme objednávku.


Bude balík zabalený diskrétně?

Diskrétní balení je naší prioritou. Uvědomujeme si, že zboží, které vám posíláme, je vaší soukromou záležitostí, a proto se snažíme, aby to tak zůstalo. Na balíčku nenajdete název našeho obchodu, nálepky ani text, který by prozradil, odkud jste si zboží objednali.

Podívejte se, jak vypadají naše balíčky


Kdy mi balík přijde?

Děláme vše pro to, abychom vám objednávku doručili co nejdříve. Objednávky, které obdržíme do 14:00, budou zabaleny a odeslány ještě týž den. Většina zásilek je tedy doručena do 48 hodin.


Můžu si produkt vyzkoušet a následně vrátit?

Erotická pomůcka
S ohledem na to, že se jedná o specifický druh produktu, lze vrátit pouze neotevřené a nepoužité zboží v původním obalu. Vrácení/výměna zboží není možná, pokud bylo zboží uzavřeno v ochranném obalu a po převzetí do vašich rukou byl tento ochranný obal vámi poškozen.

Spodní prádlo
Doporučujeme prádlo zkoušet pouze v domácím prostředí, aby nedošlo k jeho poškození nebo znečištění. Spodní prádlo zkoušejte pouze na vlastním spodním prádle, nikoli na nahém těle. Při zkoušení neodstřihujte visačky.
 

Co když se mi produkt nelíbí?

Pokud se vám produkt nelíbí, máte 30 dní na jeho vrácení/výměnu.
S ohledem na specifický charakter našich produktů, lze vrátit/vyměnit pouze neotevřené a nepoužité zboží v původním obalu (v případě spodního prádla platí výše uvedené informace). Vrácení/výměna zboží není možná, pokud bylo uzavřeno v ochranném obalu, a po dodání byl tento ochranný obal poškozen. Prosím, přečtěte si jak postupovat při vrácení produktu

Co když produkt nefunguje?

Na všechny naše produkty se vztahuje 2letá záruka. Pokud váš produkt přestal fungovat, obraťte se na náš zákaznický servis. Produkt si budete moci vyměnit za nový nebo vám vrátíme peníze.

Na produkty značky Satisfyer se vztahuje 15letá záruka.

👉🔋 Součástí balení některých vibračních produktů jsou také baterie. V ojedinělých případech mohou být baterie nefunkční z důvodu delšího skladování, což však nemusí nutně znamenat, že je nefunkční celý produkt. Proto pokud máte pocit, že produkt nefunguje, doporučujeme nejprve vyzkoušet jiné baterie (nedoporučujeme kombinovat dvě různé značky baterií). Pokud zjistíte, že problém spočíval v bateriích, neváhejte nás kontaktovat a my vám zajistíme odpovídající kompenzaci. Vaše spokojenost je pro nás na prvním místě!

Pokud se ukáže, že ani výměna baterií nepomohla a jedná se o vadný produkt, kontaktujte nás pro zahájení reklamace.


Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Reklamace se snažíme vyřizovat obratem. Nenecháme vás čekat 30 dní, snažíme se vše vyřešit okamžitě a co nejrychleji k vaší spokojenosti. Reklamace obvykle vyřizujeme do 1 týdne.


Jak dlouho trvá vrácení peněz za vrácený produkt?

Jakmile obdržíme vaší zásilku, zpracujeme vaši žádost o vrácení a obratem vám vrátíme peníze. Obvykle celé vyřízení trvá 5-10 dní, ve výjimečných případech do 14 dní.


Kam mi budou vráceny peníze?

Po vyřízení vrácení/reklamace vám budou peníze vráceny na účet bankovním převodem. Poštovní poukázkou ani v hotovosti peníze nevracíme.


Doručujete i na Slovensko?

Pro doručení na Slovensko doporučujeme naší slovenskou verzi webu: www.lolipop.sk


Doručujete i jinam do zahraničí?

Na Slovensko a do Maďarska doručujeme automaticky skrze naše zahraniční verze webů. Pokud máte zájem o přepravu do jiné země, obraťte se na náš zákaznický servis, který vám poskytne více informací o přepravních poplatcích atd.

 
Jak zruším svou objednávku?

Pokud vaše objednávka od nás ještě neodešla, můžete ji zrušit. Stačí kontaktovat náš zákaznický servis e-mailem, telefonicky nebo SMS zprávou a požádat o její zrušení. Pokud jsme vaši objednávku již odeslali a potvrdili vám to e-mailem, storno již není možné. V takovém případě můžete využít postup pro odstoupení od smlouvy.


Máte i kamennou prodejnu?

Kamennou prodejnu nemáme, i proto můžeme mít bezkonkurenční ceny. V rámci Bratislavy si však můžete objednávku vyzvednout v našem skladu v Petržalce. V případě osobního odběru nás prosím informujte předem na zákaznícké lince/e-mailem.
Načítám ...