Reklamační podmínky

Reklamační řád se řídí příslušnými právními předpisy platnými v Evropské unii a obchodními podmínkami.

Vzhledem k charakteru a povaze zboží neodstraňujeme vady na výrobku. Při reklamaci se můžete rozhodnout, jestli Vám zboží vyměníme kus za kus, s doplatkem/přeplatkem Vám ho vyměníme za jiné zboží nebo Vám vrátíme zaplacenou sumu.

Pro uplatnění reklamace stačí zboží doručit poštou na naši adresu. V rámci urychlení reklamace budeme rádi, když budete postupovat podle níže uvedeného postupu.

Postup reklamace:

  1. Zboží zašlete na následující adresu:
    RADMIL - Expandeco - Lolipop.cz
    U Stadionu 3182/6
    690 02 Břeclav
  2. Reklamované produkty pošlete doporučeně poštou. Dobírky nebudou převzaty!
  3. Produkt zabalte tak, aby během přepravy nedošlo k jeho poškození.
  4. Odešlete nám prosím reklamační formulář, který najdete tady.
  5. Jakmile bude reklamované zboží u nás, dáme Vám vědět e-mailem. Pokud se tak nestane do dvou týdnů od data odeslání, kontaktujte nás, protože mohlo dojít ke ztrátě při přepravě.
  6. O celém průběhu reklamace Vás budeme informovat telefonicky nebo e-mailem.
Načítám ...
Používáme soubory cookies, abychom Vám při nakupování poskytli ten nejlepší možný zážitek.