Výměna zboží

Výměna zboží se řídí příslušnými právními předpisy platnými v Evropské unii a obchodními podmínkami.

Vyměnit je možné jen zaplacené zboží, a to v průběhu 14 dnů od data zakoupení. Vzhledem k charakteru a povaze zboží je možné vyměnit jen produkty nepoužité, nepoškozené, v původním obalu bez známek používání. Není možné vyměnit zboží, pokud bylo uzavřené v ochranném obalu, a ten byl po dodání poškozený.
Při výměně se můžete rozhodnout, jestli Vám vyměníme produkt za jiný výrobek nebo s doplatkem/přeplatkem vyměníme za jiné zboží.

Postup výměny zboží:

  1. Kontaktujte nás e-mailem na info@lolipop.cz nebo telefonicky na čísle 732 628 827.
  2. Zboží pošlete na následující adresu:
    RADMIL - Expandeco - Lolipop.cz
    U Stadionu 3182/6
    690 02 Břeclav
  3. Zboží posílejte doporučeně poštou. Dobírky nebudou převzaty!
  4. Produkt zabalte tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
  5. Prosíme též o zaslání formuláře na výměnu zboží, který najdete tady.
  6. Jakmile nám zboží dojde, pošleme Vám potvrzení e-mailem. Pokud se tak nestane do dvou týdnů od data odeslání, kontaktujte nás, protože mohlo dojít ke ztrátě při přepravě.
  7. O celém průběhu výměny Vás budeme informovat telefonicky nebo e-mailem.
Načítám ...
Používáme soubory cookies, abychom Vám při nakupování poskytli ten nejlepší možný zážitek.